Er du der stadig?

FORTSÆT

Forskningscentre & laboratorier

Nu Skin Enterprises Center for Anti-Aging Research

"Nu Skin Enterprises Center for Anti-Aging Research(Provo, Utah, USA)"

Nu Skin er til stadighed på forkant med forskning, og med det nye Center for Anti-Aging Research på 2000 m2 kan vi arbejde ud fra et epicenter af innovation og forskningsresultater. Vores Innovation Center indeholder fem laboratorier, der bruges til udvikling og granskning af Nu Skins produkter.

I vores Formulation Lab gennemgår Nu Skins plejeprodukter detaljerede undersøgelser for at sikre funktionaliteten og integriteten. Dette inkluderer undersøgelser af væsketykkelse, pH-værdier, UVA-beskyttelse og optagelse i huden, alt sammen for at skabe produkter, der virker.

I vores Stability Lab bliver produkterne testet under normale og ekstreme betingelser, hvilket inkluderer længerevarende udsættelse for varme, frost og UV-stråler. På denne måde kan produkterne bibeholde deres integritet og holdbarhed.

I vores Microbiology Lab screenes produkterne og valideres i topmoderne HEPA-filterrum. Dette beskytter produkter mod miljømæssig forurening og tester konserveringssystemet.

I vores Clinical Lab udfører forskere sikkerheds, effektivitets og forbrugerundersøgelser i forbindelse med udvikling og evaluering af produkterne før de sendes til et tredjeparts forskningsinstitutter for en endelig godkendelse.

I vores Chemistry Lab bruger vores forskere avancerede analytiske apparater for at udvikle de bedste metoder til test af vitaminer, mineral og planteprodukter.

Vores forskning er stærkere i dag end den nogensinde har været, og med vores nyeste videnskabelige laboratorier er Nu Skin parat til fortsat at frembringe omfattende sundheds- og hudplejeløsninger til anti-ageing-industrien.

Nu Skin Enterprises Center for Anti-Aging Research

Greater China Innovation Park (Fengxian, China)

I Greater China Innovation Park bliver der udviklet produkter til Pharmanex-serien. I det 1900m2 store center er der ansat 20 forskere. Som en del af Pharmanex 6S-kvalitetsprocessen er centret involveret i alle aspekter af udvælgelses-, sikkerheds- og dokumentationsfaserne. I centeret er der 6 laboratorier, der udvikler og evaluerer Nu Skins produkter.

Research Chemistry Lab opdages der nye ingredienser og aktive komponenter. Her udvikler og undersøger forskere naturlige ekstrakter og nye produkter og koordinerer prækliniske studier.

I Methods Development Lab udvikler forskere analytiske metoder for nye ingredienser og færdige produkter. Metoderne bruges til at fastlægge niveauet af aktive ingredienser og renhed i produkterne for at sikre det rigtige indhold.

Quality Chemistry Lab tester forskere rå ingredienser og færdige produkter for at standardisere dem. De udvikler og udfører stabilitetsstudier for at sikre holdbarheden og integriteten under forskellige forhold.

Microbiology Lab sikrer HEPA-filtre, luftsluser og steriliseringsprocesser et godt miljø for undersøgelserne.

Pilot Plant Lab udvikles kosttilskud og stabiliteten og produktionen undersøges.

Manufacturing Quality Control Lab bruges til kvalitetskontrol for Nu Skins kosttilskud og når de sendes på markedet.