NU SKIN – Науково-Консультаційна Рада

Науково-Консультаційна Рада NU SKIN

Ларс Болін, доктор наук,
професор фармакогнозії Уппсальського університету в Швеції.

Протягом 30 років др. Болін вивчає, досліджує та викладає фармацію. Він отримав ступені магістра наук та доктора наук в Уппсальському університеті в Швеції, де він зараз працює професором. Він розвиває морську фармакогнозію в Швеції, та цікавиться етнофармакологією, приділяючи особливу увагу природним протизапальним засобам. Він часто виступає в ролі радника як для приватних, так і для державних організацій та є членом багатьох наукових рад. Будучи родом зі столиці Швеції Стокгольму, др. Болін зробив внески як на національному рівні, головуючи в Раді факультету фармакології в м. Уппсалла, так і на міжнародному рівні. Він є членом рад/редколегій таких наукових журналів як "Phytotherapy Research", "Phytomedicine", "J. Ethnopharmacology" та "Planta Medica".

Пол Алан Кокс, доктор наук

Директор Інституту народної медицини

Як один з провідних етноботаніків др. Кокс  спеціалізується на використанні рослин в аборигенних культурах. За час своєї кар’єри він опублікував понад 150 наукових статей та 3 книги. Др. Кокс одержав ступінь магістра наук з екології в університеті Уельсу за грантом Фулбрайта. У 1978 році др. Кокс вступив до Гарвардського університету за грантом Данфорта та Національного наукового фонду, а у 1981 році одержав ступінь доктора наук з біології. Пізніше він одержав від Рональда Рейгана президентську нагороду "Молодий науковець" Національного наукового фонду. Зараз др. Кокс очолює фонд Seacology – організацію, яку він заснував для допомоги у збереженні острівних дощових лісів та культур.

Diana Draelos, M.D., F.A.A.D.

Зоуі Діана Дрелос, доктор медицини, член Американської академії дерматології.

дерматолог, головний редактор журналу Journal of Cosmetic Dermatology

Др. Дрелос є практикуючим, сертифікованим дерматологом та членом Американської Академії Дерматології, та цікавиться дослідженнями в області косметики, парфумерно-косметичних засобів та біологічно активних лікарських засобів для шкіри. Вона є професором-консультантом дерматологічного відділення медичного факультету університету Дюка та має клінічну практику в м. Хай Пойнт штату Північна Кароліна. Вона є професором-кореспондентом більш ніж 45 національних та закордонних медичних закладів. Вона написала 9 підручників, включаючи підручник „Косметика в дерматології”. Др. Дрелос написала глави до 23 підручників, опублікувала 300 статей та зараз є членом редколегій 8 журналів. У 2006 р. вона одержала довічну нагороду за досягнення в косметології на фестивалі „Health Beauty America” за її вклад в дослідження лікарських форм зовнішнього застосування.

Макото Куро-о доктор медицини, доктор наук,
молодший професор патології Південно-західного медичного центру Техаського університету

Др. Куро-о одержав ступінь доктора медицини в 1985 році в Токійському університеті в Японії. Він закінчив ординатуру в Токійській столичній геріатричній лікарні в 1988 році, після чого він працював у Токійському університеті в якості клінічного співробітника кардіологічного відділення до 1998 року. У 1991 році він отримав ступінь доктора наук в Токійському університеті, після чого він пройшов навчання в Національному інституті нейронауки в Японії. Під час роботи після захисту докторської дисертації він виділив клото ген – ген, який пригнічує старіння у ссавців. В 1998 році він став молодшим професором патології Південно-західного медичного центру Техаського університету. Його лабораторія  досліджує молекулярний механізм, за допомогою якого клото протеїн пригнічує старіння.

Koji Nakanishi, Ph.D.

Коджі Наканіші, доктор наук,

професор століття з хімії, Колумбійського університету

Найперші дослідження гінко білоби, 30 років тому, проводились доктором наук, професором Коджі Наканіші, який виділив активний компонент екстракту гінко. За свою надзвичайно продуктивну кар’єру він розвив розуміння природних продуктів, встановивши хімічний склад близько 200 біоактивних речовин та їх вплив на життя людей, рослин та тварин. Він отримував нагороди від десятків країн та багатьох організацій. Він опублікував 700 наукових робіт та написав 9 книг, включаючи автобіографію „Допитливий дослідник природних продуктів” (1991 р.). Він також отримав престижну міжнародну нагороду Короля Фейсала в області науки.

Lester Packer, Ph.D.

Лестер Пакер, доктор наук

Ад’юнкт-професор факультету фармакології та фармакологічних наук Школи фармакології Університету Південної Кароліни. Заслужений професор, член Академії наук Китаю, викладач інституту харчових наук, м. Шанхай, Китай.

Будучи провідним дослідником антиоксидантів у світі, др. Пекер отримав ступінь доктора наук  з мікробіології та біохімії в Єльському університеті та працював професором та старшим дослідником в Університеті Берклі штату Каліфорнія протягом 40 років. Нещодавно др. Пакер заснував дослідницьку лабораторію на факультеті молекулярної фармакології Південно-каліфорнійського університету щоб продовжити дослідження, пов'язані з молекулярними, клітинними та фізіологічними аспектами метаболізму вільних радикалів і антиоксидантів у біологічних системах. Др. Пакер отримав багато нагород за досягнення в науці та є членом редколегій наукових журналів в області біохімії, протиокислювальних метаболізмів та харчування. Др. Пакер опублікував понад 700 наукових статей та 70 книжок з кожного аспекту антиоксидантів та здоров’я, включаючи книгу „Антиоксидантне диво”.

Томас А. Пролла, доктор наук

Співзасновник компанії "LifeGen Technologies", професор факультетів генетики та медичної генетики університету штату Вісконсін

Доктор наук Томас А. Пролла, навчався на факультеті молекулярної біофізики та біохімії Єльського університету та отримав ступінь доктора в 1994 році. Потім він навчався на факультеті генетики людини та молекулярної генетики Бейлорської школи медицини, а потім став викладачем факультету генетики та медичної генетики університету штату Вісконсін в 1997 році. Др. Пролла одержав декілька нагород за досягнення в науці, включаючи нагороду Шорба за досягнення в викладанні, нагороду Борроуз Веллкома „Молодий дослідник”, нагороду Безіла О'Коннора „Дослідження молодого науковця” та нагороду медичного інституту Говарда Х'юза „Новий викладач. Сьогодні др. Пролла зосереджується на використанні визначення вираження генів, дослідження тривалості життя та гістопатології. У 2001 році він та др. Ричард Вайндурк заснували компанію "LifeGen Technologies", яка зосереджує увагу на геноміці харчування, включаючи вплив поживних речовин та калорійного обмеження на процес старіння. Др. Пролла опублікував декілька статей в таких престижних наукових журналах, як "Science".

hildebert_wagner_87

Гільдеберт Вагнер, доктор наук,
почесний професор Інституту фармакології Університету Людвіга-Максиміліана Центру фармакологічних досліджень, м. Мюнхен, Німеччина.

Автор книги „Імуномодулюючі агенти з рослин” (Бірксхаузер Ферлаг, Базель, 1999 р.) др. Гільдеберт Вагнер вивчає фармакологію з 1950 року. Він написав 7 книжок, до яких належать: "Аналіз рослинних лікарських препаратів" (Шпрінгер Ферлаг, Хайдельбер, 1996 р.) та „Лікарські препарати та їх складові” (Віссеншафліхе Ферлагзгизельшафт, Штутгарт, 1998 р.), а також понад 900 інших наукових публікацій. Др. Вагнер став повним професором фармакогнозії в 1965 році, а потім працював директором інституту фармацевтичної біології в м. Мюнхен до 1999 року. Він був відзначений багатьма міжнародними науковими установами, включаючи університети Огайо, Будапешту та Дебрецен, Діжона та Гельсінкі за досягнення в фармацевтиці. Вагнер є членом рад/редколегій з фітохімії журналу „Journal of Ethnopharmacology”, „Journal of Natural Products”, а також редактором журналу „International Journal of Phytomedicine”.

Моллі Уоннер, лікар, магістр ділового адміністрування

Лікар-дерматолог Массачусетського Центрального Госпіталю і Медичної Школи в Гарварді

Доктор Уоннер - кваліфікований лікар-дерматолог, яка спеціалізується на лазерній і косметичній дерматології в Массачуссетском Центральному Госпіталі і Медичній Школі в Гарварді. Зараз вона проводить клінічні наукові дослідження в області косметики і лазерної дерматології. Область інтересів: зовнішнє застосування косметичної продукии, дослідження жирової тканини і целюліту, а також застосування лазерної терапії в косметології. Доктор Уоннер презентувала і написала безліч наукових статей і публікацій в журналах "Хірургічна Дерматологія", "Використання лазерних технологій в хірургії і медицині, а також в журналі Американської Академії Дерматології. Вона працювала в проектному гурті Американської Академії Дерматології, Американського Суспільства Хірургічної Дерматології і Жіночого Товариства Дерматологів. Уоннер з відмінністю закінчила Amherst College. Доктор Уоннер брала участь в різних наукових конференціях Колумбійського університету де вона закінчила медичне відділення Alpha Omega Alpha, а також бізнес школу Beta Gamma Sigma.

Divider