Itt vagy még?

FOLYTATÁS

KUTATÓKÖZPONTOK & LABORATÓRIUMOK

Nu Skin Enterprises Center for Anti-Aging Research

Nu Skin Enterprises Öregedésgátlási Központ (Provo, Utah, Egyesült Államok)

Ahogy a Nu Skin folytatja a történelemírást, az új 2.044 m2-es Öregedésgátlási Központ ad helyet a folyamatos innováció és tudományos felfedezés epicentrumának. Az Innovációs Központ öt modern labóratóriummal van felszerelve, melyeket a Nu Skin termékeinek fejlesztésére és vizsgálatára használnak.

Készítmény Laboratórium , ahol a Nu Skin kozmetikai termékei olyan szigorú teszteken esnek át, melyek a termékek szerves alkalmasságáért és integritásáért felelnek. Idetartozik a viszkozitás, a pH értékek, az UVA védelem és a bőrön keresztüli felszívódás tesztelése, hogy olyan innovatív termékek kerüljenek előállításra, melyek valóban működnek.

Stabilitási Laboratórium , ahol a termékeket normális és extrém környezetben tesztelik, beleértve a hosszabb időn keresztüli hőnek, fagynak és UV sugárzásnak való kitételt. Így biztosítani tudják a termék integritását és szavatossági idejét.

Mikrobiológiai Laboratórium , ahol modern, HEPA szűrős helyiségekben világítják át és hagyják jóvá a termékeket. Ez a lehetséges szennyeződéstől nyújt védelmet és teszteli a termékekben használt tartósító rendszert.

Klinikai Laboratórium , ahol a termékfejlesztés és értékelés támogatása képpen tudósok előzetes biztonsági, hatékonysági és fogyasztói teszteket végeznek a termékeken, mielőtt azok egy külsős kutató szervezethez kerülnek a végső jóváhagyásra.

Kémiai Laboratórium , ahol a kutatók modern analitikai eszközökkel fejlesztik ki a legjobb vizsgáló módszert vitaminok, ásványok és füvekből készített termékek számára.

Mai tudományos gépezetünk erősebb, mint valaha, és a mi új kutató és fejlszető laboratóriumainkkal a Nu Skin szándéka ezentúl is az öregedésgátló iparnak való átfogó egészségügyi és bőrápolási megoldások nyújtása.

Nu Skin Enterprises Center for Anti-Aging Research

Nagy-Kínai Innovációs Park (Fengxian, Kína)

A Nagy-Kínai Innovációs Parkban található központ a Pharmanex kutatásait és termékfejlesztéseit támogatja. Az 1.900 m2-es központban 20 kutató dolgozik - több, mint a felének doktori címe vagy mester diplomája van. A Pharmanex 6S® minőségbiztosítási eljárás részeként a központ a kiválasztási, biztonsági és a bizonyítási fázisok minden aspektusában részt vállal. Hat modern laboratóriummal rendelkezik, melyeket a Nu Skin termékeinek fejlesztésére és vizsgálatára használnak.

Kémiai Kutató Laboratórium , ahol új komponenseket és aktív összetevőket fedeznek fel. Itt a tudósok természetes kivonatokat és új termékeket kutatnak és fejlesztenek ki, melyekkel preklinikai és klinikai tanulmányokat végeznek.

Metódus Fejlesztő Laboratórium , ahol a tudósok analitikus módszereket fejlesztenek ki új összetevők és kész termékek számára. A termék sértetlenségének és a megfelelő összetevők kiválasztásának biztosítása végett ezek a módszerek az aktív összetevők és a tisztaság szintjét határozzák meg.

Minőségi Kémiai Laboratórium , ahol a kutatók a nyersanyagokat és a kész termékeket azért tesztelik, hogy szabványosítva és egységesítve legyenek. Stabilitási vizsgálatokat terveznek és visznek véghez, hogy megállapítsák a termék szavatossági idejét és integritását.

Mikrobiológiai Laboratórium , ahol HEPA szűrők, légkamrák és helyiség sterilizáló folyamatok biztosítják a teszteléshez szükséges steril környezetet.

Kísérleti Üzemi Laboratórium , ahol az étrendkiegészítőket stabilitási és előállítási tanulmányoknak vetik alá.

Előállítási Minőségi Ellenőrző Laboratórium , ahol minőség-ellenőrző teszteket hajtanak végre, illetve a Nu Skin egészséges ételeit készítik el.